Video tekenfilms: De avonturen van Kuifje: Het geheim van de eenhoorn

Aangeboden: De avonturen van Kuifje: Het geheim van de eenhoorn Prijs: T.e.a.b.

De avonturen van Kuifje: Het geheim van de eenhoorn

originele Jumbo videoband
voor alle leeftijden
VHS 33012

Nederlands gesproken
Speelduur ca. 45 minuten

Drie modellen van het schip De Eenhoorn zullen ervoor zorgen, dat op een dag de schat van Scharlaken Rackham wordt gevonden, de erfenis van een piraat die verslagen werd door een verre voorvader van Kapitein Haddock. Een avontuur dat eindigt op Kasteel Molensloot waar Nestor, de beroejmde butler, zijn opvallende intrede doet.


t.e.a.b. (ophalen of verzending per post voor kosten en risico van koper)


Als ik uw bod accepteer, neem ik via mail contact met u op. Ik houd het artikel dan 48 uur voor u gereserveerd. Mocht ik dan geen reactie van u ontvangen hebben en mocht er een andere geïnteresseerde zijn, dan voel ik me vrij om het artikel aan deze bieder te verkopen.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Video tekenfilms