Video tekenfilms: Mickey Mouse (video orginele VHS) 3 avonturen

video VHS)

Nederlands gesproken

zie foto.

Alleen bieden via Marktplaats.
Kijk ook voor andere bijpassende producten bij mijn advertenties
Ik kan niet op dagbasis reageren op uw eventuele bod of vraag. Vriendelijk vraag ik om een beetje geduld.

Afhalen of verzenden, zie indicatie in advertentietekst Marktplaats of verzenden tot de mogelijkheid behoort. Verzendkosten zijn voor de koper, tarieven PostNL.
Laat svp even weten per mail wanneer je de betaling hebt gedaan.
Producten worden binnen een week na ontvangst van de betaling voor verzending aangeboden.

POST of PAKKET verzenden: zie indicatie PostNL
Als het artikel WEL in een gewone envelop verzonden worden, dan reken ik genoemd bedrag bovenop de geboden prijs,
zie tekst PostNL.
Weet zo niet precies de dikte grootte van de zending, als het minder dan 38*26,5*3,2 cm is zou een verzending per envelop mogelijk zijn. Bij een serieus bod zal ik de maat van de zending gaan controleren om de verzendkosten te bepalen.
Verzendrisico voor de koper.
meer info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Video tekenfilms